Shanghai - Reisverslag uit Sjanghai, China van Thomas en Anke - WaarBenJij.nu Shanghai - Reisverslag uit Sjanghai, China van Thomas en Anke - WaarBenJij.nu

Shanghai

Blijf op de hoogte en volg Thomas en Anke

02 Augustus 2015 | China, Sjanghai

Dinsdag 21 juli zijn we met de trein naar Shanghai gegaan. Binnen 6 uur 1200 kilometer afgelegd, lang leve de hoge snelheidstrein! Aangekomen in Shanghai eerst opzoek naar ons hostel. We konden er gelukkig gemakkelijk komen met de metro. Onze spullen gedropt en meteen gaan lopen richting the Bund. Wat een gigantische gebouwen, ongelooflijk!
Ons hostel is gezellig. Op de binnenplaats hebben we savonds een biertje gedronken met een paar Chineze jongeren die werkten in Shanghai.

Omdat er iets mis was gegaan in het hostel moesten we op een 22 persoons slaapzaal (ipv de 8 persoons die we hadden geboekt). Het was super warm en we lagen helemaal achterin onder het glazen dak. Ik (Anke) had erge buikpijn waarschijnlijk van het eten. Dus dat was even minder.

De volgende dag naar de Fake Market geweest, maar ik voelde me steeds slechter dus zijn we naar het hostel gegaan en heb ik een paar uur geslapen. 's Avonds naar Nanjing Road geweest, een nieuwe broek kopen voor Thomas.