14 aug - Reisverslag uit Wooldrik, Nederland van Thomas en Anke - WaarBenJij.nu 14 aug - Reisverslag uit Wooldrik, Nederland van Thomas en Anke - WaarBenJij.nu

14 aug

Blijf op de hoogte en volg Thomas en Anke

05 September 2016 | Nederland, Wooldrik

14 aug;

Beetje optijd opgestaan, ontbeten op het prachtige terras van het guesthouse en daarna bracht de eigenaresse ons naar het station. Vanaf hier ging om 10.33 uur de trein naar Gyeongju. Na een reis van 3,5 uur aangekomen in de bloedhete stad (40 graden). Opzoek naar ons hostel! Met de bus waren we er gelukkig zo. Even onze tassen gedropt en toen opzoek naar een pin automaat en buskaartjes voor 16 aug, dan moeten we naar daegu om naar jeju te vliegen. Een pinautomaat vinden was nog niet zo makkelijk, veel automaten accepteren onze kaart niet of zijn alleen voor binnenlandse pinpassen. Uiteindelijk is het natuurlijk wel gelukt. Toen was onze kamer ook klaar. Even opgefrist en gerelexed. Toen naar het park van de tombs, waar de koning begraven ligt. Er waren ook mooie bloemenvelden in de buurt dus we hebben weer een hele wandeling gemaakt. En toen was het alweer avond.... Gegeten in een klein restaurantje, weer voor maar 10 euro samen. En ik had de lekkerste gimbab daar!! Toen naar het hostel terug en douchen en naar bed. Onze kamer is lekker groot, het bed is helaas wel heel hard.