9 aug - Reisverslag uit Wooldrik, Nederland van Thomas en Anke - WaarBenJij.nu 9 aug - Reisverslag uit Wooldrik, Nederland van Thomas en Anke - WaarBenJij.nu

9 aug

Blijf op de hoogte en volg Thomas en Anke

05 September 2016 | Nederland, Wooldrik

9 aug;

Iets te lang uitgeslapen, oeps!

We vinden het soms lastig... Aan de ene kant willen we zo veel mogelijk zien en vroeg opstaan, laat terug... Maar aan de andere kant zijn we soms gewoon moe, hebben we gewoon even zin om te chillen op de kamer. Het is natuurlijk ook best vermoeiend het reizen, en het is zo warm... Dus soms doen we het ook gewoon even rustig aan en zeg ik tegen mezelf dat ik daar niet van moet balen!

Eerst zijn we naar een groter station gegaan om tickets te regelen ok naar Danyang te gaan. Het reizen van de ene plek naar de andere in zon grote stad neemt ook best veel tijd in beslag.
Maar we zijn dus naar de wijk Gangnam geweest, van het welbekende liedje! Daar hebben we een hele wandelroute afgelegd. Een leuke wijk! Met grote, dure winkels en overal plastische chirurgie praktijken. Ook op de stations hangen grote foto's van make overs... Wel heel populair dus hier. Rond 22.00 waren we (moe!) terug op onze kamer.