5. aug - Reisverslag uit Wooldrik, Nederland van Thomas en Anke - WaarBenJij.nu 5. aug - Reisverslag uit Wooldrik, Nederland van Thomas en Anke - WaarBenJij.nu

5. aug

Blijf op de hoogte en volg Thomas en Anke

05 September 2016 | Nederland, Wooldrik

Gisteren: 5 aug:

Sochtends uitgeslapen en daarna ontbijt gehaald op het station. We wilden naar de cat trail. Eindelijk gevonden waar dat was en toen met de trein die kant op. Daar aangekomen (heel klein dorp, niemand te bekennen) zijn we maar rond gaan lopen. Toen zijn we mensen gaan vragen, maar helaas niemand kon Engels. Ze wilden ons wel heel graag helpen en gingen zoeken op hun telefoon enzo. Nog een rondje gelopen en toen zagen we een politie bureau. Daar maar eens vragen! De aardige man kon geen Engels en snapte niet wat we bedoelden. Hij bleef maar Japans tegen ons praten. Toen belde hij iemand en gaf de tel aan mij. Man aan de andere kant snapte er ook niks van en kon ook niet zo goed Engels. Toen hing de politie agent op en zei dat we even moesten wachten. 15 min later... Ging de tel weer en hij gaf m aan mij. Een vrouw die beter Engels kon. Ze zei dat de vat trail niet hier in de buurt zat maar in het dorp waar we verblijven, Onomichi. Wij zijn maar terug gegaan naar een groter station. Toen we WiFi hadden bleek dat we heel dicht in de buurt waren, maar wss was het niet bekend of heel klein. Thomas vond gelukkig iets leuks op internet; Rabbit Island. Daar zijn we heen gegaan met de boot. Het was superleuk! Honderden konijntjes op een prachtig eiland. Ze komen meteen naar je toe als je langs loopt. Aan het eind genoten van de mooiste zonsondergang ooit, en we waren helemaal alleen! Uniek! Om 19.00 ging de laatste boot naar het vaste land. Aangekomen bij de plek waar we ook aan land waren gekomen stond een bord; de laatste boot gaat vanaf de andere kant. Onee! De pas erin en toen waren we uiteindelijk nog ruim optijd. Een super leuke dag!