Kyoto, dag 6 - Reisverslag uit Kyoto, Japan van Thomas en Anke - WaarBenJij.nu Kyoto, dag 6 - Reisverslag uit Kyoto, Japan van Thomas en Anke - WaarBenJij.nu

Kyoto, dag 6

Blijf op de hoogte en volg Thomas en Anke

26 Juli 2016 | Japan, Kyoto

Hoi!

Vanmorgen hebben we wat langer uitgeslapen omdat het keihard regende, en alles wat we wilden doen is eigenlijk buiten. Dus ontbeten en daarna nog even relaxen op de kamer. Toen toch maar onze spullen gepakt en naar Fushimi Inari gegaan, om de Inari berg te beklimmen door de duizenden oranje poorten. Het was bloedheet en best zwaar, but we made it!! Met een geweldig uitzicht als beloning.

Daarna wilden we naar de Nishiki Market, een paar metrostations verderop. Maar voordat we daar aankwamen zagen we een cat cafe met Bengaalse katten, daar moesten we natuurlijk even naartoe ;)

Vervolgens verder gelopen naar de markt met voornamelijk vis en ander eten. Leuk om te zien wat ze hier allemaal eten... veel aparte dingen gezien...

Thomas heeft nog even nieuwe schoenen gekocht aangezien we allebei dachten dat het een goed idee was om oude schoenen mee te nemen die we aan het eind van de reis hier achterlaten... blijkt toch niet echt een strak plan want we hebben beide elke keer zere voeten van het vele lopen.

Morgen willen we naar het bamboo forest, we zijn benieuwd hoe dat gaat zijn.

Tot morgen!
Thomas en Anke