Tokyo, dag 3 - Reisverslag uit Nishiarai, Japan van Thomas en Anke - WaarBenJij.nu Tokyo, dag 3 - Reisverslag uit Nishiarai, Japan van Thomas en Anke - WaarBenJij.nu

Tokyo, dag 3

Blijf op de hoogte en volg Thomas en Anke

25 Juli 2016 | Japan, Nishiarai

Hallo beste lezers, daar zij we weer!!
Vroeg uit bed om lekker rond te struinen in Tokyo. na een ontbijtje in het hostel hebben we de trein gepakt naar de Tsukiji markt, waar in de ochtend de grootste vis markt ter wereld plaatsvindt. na hier lekker rond gekeken te hebben zijn we via het Kabuki gebouw (Traditioneel japans theater) terug naar de trein gelopen, om vervolgens naar Ginza te gaan!

Ginza pfff wat moet ik erover zeggen; Dior, Givenchy, Louis Vuitton en nog velen meer, ondertussen ken ik ze allemaal!
De meest luxe shoppingmall, wifi voor mij om lekker Pokemon te kunnen spelen en Anke lekker rond kijken!

Terug naar het hostel om vervolgens mee te gaan naar de vuurwerk show te gaan. Iedereen verzameld, opgesteld in rijen van 2 en afgebrast naar het station, 1 station verder met de trein en aansluiten een half uur verplaatsen. Het lijkt wel of heel tokyo daar er heen gaat, de straten vol met mensen. De wegen zijn afgezet door de politie zodat er geen verkeer meer over kan maar alleen maar mensen te voet kunnen verplaatsen.

Aangekomen bij de rivier, de aarde wal over. BAM ontelbaar veel mensen ongelooflijk, toch een plekje gevonden. 1930 het gaat beginnen en het begon inderdaad! Maximaal vuurwerk, ongekend. na anderhalf uur van vuurwerk kijken zijn we asap terug verplaatst ivm maagproblemen. die Anke die kan een behoorlijk shuffelen.

Thomas

• 25 Juli 2016 - 22:12

Roswitha:

Jee, wat valt er veel te beleven. Mooi om jullie verhalen te lezen.
    Maar Thomas wat is shuffelen??