11 aug - Reisverslag uit Wooldrik, Nederland van Thomas en Anke - WaarBenJij.nu 11 aug - Reisverslag uit Wooldrik, Nederland van Thomas en Anke - WaarBenJij.nu

11 aug

Blijf op de hoogte en volg Thomas en Anke

05 September 2016 | Nederland, Wooldrik

11 aug;

Om 08.00 uur ging de wekker en hebben we ontbeten en de laatste spullen ingepakt.. De tassen worden steeds zwaarder en het past bijna niet meer.. Te veel gekocht!! Oeps...
Daarna met de metro naar het treinstation en vanuit daar met de trein naar onze volgende bestemming Danyang. Het duurde maar 2 uurtjes (gewone trein). Daar aangekomen merkten we al dat we ongeveer in de middle of nowhere beland waren. Binnen in het station maar even gevraagd hoe we naar ons hostel konden komen. De man kende het en liep weg. Even later kwam hij terug met een telefoon die hij aan mij gaf. De eigenaresse was aan de tel en zei dat ze ons wel even op kwam halen. Wat een service! Binnen 10 min was ze er en even later waren we in het hostel. Een super leuk hostel met een super aardige eigenaresse. Ontbijt is inbegrepen en we mogen zelf weten hoe laat we willen ontbijten. Betalen kon ook wanneer we wilden. Probleem was alleen dat wij nog maar 40.000 won op zak hadden (ong 35 euro) en ze zei dat veel buitenlanders het niet lukt om hier te pinnen. Dan zouden we het dus rustig aan moeten doen voor 3 dagen... En inderdaad, bij de eerste bak lukte het niet. Even naar een supermarkt water halen. Daar stond ook een pin automaat, en ja hoor!! Daarnaast zat een pizza tentje waar Thomas graag wilde eten, dus hebben we dat ook even gedaan. Toen terug naar het hostel om even te ontspannen. Thomas in bed en ik buiten in de hangmat... Heerlijk. Toen nog even rondgelopen door het stadje en een biertje gehaald. Die drinken we nu lekker op op het terras van het hostel.