6 aug - Reisverslag uit Wooldrik, Nederland van Thomas en Anke - WaarBenJij.nu 6 aug - Reisverslag uit Wooldrik, Nederland van Thomas en Anke - WaarBenJij.nu

6 aug

Blijf op de hoogte en volg Thomas en Anke

05 September 2016 | Nederland, Wooldrik

Vandaag 6 aug;

En weer konden we niet optijd uit bed komen.. Het is wat met ons!! Vandaag was de dag van de Hiroshima herdenking. We hebben op het station eerst kaartjes geregeld voor morgen, als we naar Tokyo terug gaan. Daarna de trein genomen naar Hiroshima. Daar aangekomen hebben we een beetje rondgelopen en lekker gewinkeld. Leuke souvenirs, Thomas geslaagd bij h&m en ik een Louis Vuitton agenda!!

Daarna doorgelopen naar de herdenkingsplek. Rondom de rivier zijn meerdere plekken die we langs zijn gelopen. Daarna gingen de lampions het water op. Hoe donkerder het werd, hoe mooier. Echt mooi en indrukwekkend om te zien. Daarna ong 2 km teruggelopen naar station en daar wat eten gehaald. Nu net terug. Lekker douchen En naar bed.. Morgen de laatste dag in Japan! Ik ga het echt missen. Japan is echt fantastisch, mooier dan ik had durven hopen. Maar op naar het volgende avontuur; ZK!! Maar gelukkig Morgen nog eerst een dagje in de geweldige stad Tokyo!!