Tokyo, dag 1 - Reisverslag uit Nishiarai, Japan van Thomas en Anke - WaarBenJij.nu Tokyo, dag 1 - Reisverslag uit Nishiarai, Japan van Thomas en Anke - WaarBenJij.nu

Tokyo, dag 1

Blijf op de hoogte en volg Thomas en Anke

22 Juli 2016 | Japan, Nishiarai

Hoi allemaal,

Na een reis van 26 uur eindelijk aangekomen op de plaats van bestemming; Tokyo! De reis verliep soepel, maar we waren erg moe bij aankomst.

We zijn eerst naar ons hostel gegaan, hier konden we nog niet inchecken (we kwamen al om 07.00 uur aan in Tokyo) maar we konden wel onze backpacks achterlaten. Ons hostel is erg leuk, gezellig en modern. De kamer is klein maar wel netjes.

Ook al waren we erg moe (vooral ik, want Thomas had nog wel redelijk geslapen onderweg), we wilden er toch op uit. We zijn naar de wijk Ueno gegaan. Eerst naar het Ueno-kōen park, het eerste public park van Japan. Een mooi groen park met veel vogeltjes, lotusbloemen en gebedsplekjes. Daarna zijn we door een straatje gelopen onder het spoor. Hier zagen we al snel typisch Japanse dingen zoals nep eten (van plastic) in vitrines voor de restaurantjes, grote game hallen met zoveel lawaai dat je elkaar niet eens kan verstaan en veel kimono's.

Rond 17.00 uur zijn we ons hostel gegaan. Even gedoucht en per direct in slaap gevallen voor een fijne nachtrust van 14 uur!

Bye bye!