Yangshuo - Reisverslag uit Yangshuo, China van Thomas en Anke - WaarBenJij.nu Yangshuo - Reisverslag uit Yangshuo, China van Thomas en Anke - WaarBenJij.nu

Yangshuo

Blijf op de hoogte en volg Thomas en Anke

02 Augustus 2015 | China, Yangshuo

Eerste dag lekker rustig aan gedaan en lekker gezwommen! In de middag toch maar een fiets gehuurd en de omgeving rond gefietst. Het is hier zo waanzinnig mooi! En we genieten echt van de (voor ons) luxe. Geen slaapzalen meer, niet wachten op de (vieze) douches... Heerlijk!
's Avonds zijn we met een groepje naar de aalscholver vissers geweest. Was ook leuk en gezellig! Leuk om de reisverhalen van anderen te horen.

Tweede dag zijn we naar de Dragon Bridge gefietst (ong. 2 uurtjes), toen op een bamboe vlot terug! Was erg leuk. Thomas nam het roeien nog even over (wat bijna mis ging want bij een stuw ging het vlot bijna over dwars er vanaf...) 's Avonds lekker op het terras van the Giggling Tree gezeten.

En vandaag, dag 3 in Yangshuo zijn we naar de Moonhill geweest. Eerst 2 uur fietsen door onverharde weggetjes op het platteland, langs de boeren en door de modder. Toen nog 3 kwartier naar boven "klimmen". Het was bloedheet en de luchtvochtigheid is 97%, dus we hebben ons helemaal kapot gezweet. Boven aangekomen werd het wel beloond met een prachtig uitzicht.

Wat is China toch mooi...

• 04 Augustus 2015 - 21:47

Thomas En Anke :

Ha lieve jullie twee,
    wat is het daar mooi. Als we de foto's zien, krijgen we heimwee.
    Ooit zullen we er ook weer fietsen! :)

• 16 Augustus 2015 - 12:45

Harrie:

de Giggling Tree lijkt in dat grote China wel een stukje Nederland.je voelt je meteen thuis .gewoon weer nl eten