Beijing - Reisverslag uit Peking, China van Thomas en Anke - WaarBenJij.nu Beijing - Reisverslag uit Peking, China van Thomas en Anke - WaarBenJij.nu

Beijing

Blijf op de hoogte en volg Thomas en Anke

24 Juli 2015 | China, Peking

Het reisverslag plaatsen wil maar niet lukken! Dus nu maar meer achter elkaar...

De eerste volle dag in Beijing hebben we rustig aan gedaan, we waren beide ook nog wel moe van de reis en hadden toch wel een kleine jetlag.
Eerst uitgeslapen! Ons hostel zit echt midden in de stad, dus we hebben alles lopend gedaan. We zijn naar de snack market geweest waar je dus allerlei delicatessen kon proeven, van slang tot zeepaardjes en van kreeft tot kip. Thomas heeft de kreeft geprobeerd, al was dat geen succes en heeft hij de rest aan een Chineeze man gegeven die meteen lekker begon te eten!

Daarna een westers koffie tentje heerlijke koffie gedronken. Dat je uit 2 maten kon kiezen vertelden ze ons natuurlijk niet bij en kregen wij een halve liter per persoon! Wel konden we daar heerlijk zitten en over de drukste winkelstraat van Beijing uitkijken! Alles is hier mega groot!